مشکل شماره ننداخت تلفن پاناسونیک یکی از سوالات پرتکراری است که مشتریان شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک، برایشان پیش آمده و به دنبال راه حل آن میباشند. همانطور که میدانید تلفنهای پاناسونیک از نظر سطح کیفی و دوام، از وضعیت بسیار خوبی بر خوردار بوده و کاربران این دستگاهها کمتر شاهد اختلال در عملکرد آنها میباشند. اما با این وجود، برخی از مشتریان این تلفنها، گاها شاهد اختلالات نرم افزاری یا سخت افزاری هستند که البته اکثریت قریب به اتفاق آنان، قابل رفع میباشند. یکی از این اختلالات، شماره ننداختن بر روی گوشی میباشد.
قابلیت نمایشه شماره تماس گیرنده بر روی صفحه گوشی را با نام کالر آیدی ( Caller ID ) میشناسیم. به طور طبیعی، هر دستگاه تلفنی که دارای ال سی دی باشد و از قابلیت کالر آیدی نیز پشتیبانی نماید؛ باید در هنگام برقراری تماس، شماره تلفن فرد تماس گیرنده را بر روی صفحه گوشی نمایش دهد. اکثر تلفنهای شرکت پاناسونیک به صورت پیش فرض از قابلیت کالر آیدی برخوردار هستند؛ اما برای اطمینان بیشتر بهتر است در زمان خرید؛ در ارتباط با این قابلیت، اطلاعات کافی را به دست بیاورید
مشکل شماره ننداختن تلفن پاناسونیک
برخی اوقات به دلایل مختلفی، ممکن است تلفن شما علی رغم برخورداری از قابلیت کالر آیدی، شماره فرد تماس گیرنده را به شما نمایش نمیدهد. اصلیترین عاملی که میتواند باعث بروز این مشکل شود؛ عدم پشتیبانی از این قابلیت در منطقه زندگی یا بر روی خط تلفن شما میباشد. برای آگاهی از این موضوع، بهتر است یک دستگاه تلفن دیگر را به خط خود وصل نموده و فعال یا غیر فعال بودن کالری آیدی را بر روی آن تست کنید.
برای خرید تلفن پاناسونیک در سایت ایده آل گستر اقدام نمایید تا خیالتان از گارانتی و خدمات پس از فروش راحت باشد
در صورتی که همچنان و با یک گوشی دیگر نیز، شماره تماس گیرنده برای شما به نمایش درنیاید؛ مشکل از منطقه زندگی یا خط تلفن شما میباشد. در این شرایط باید با مخابرات منطقه زندگی خود تماس گرفته و مشکل را با آنان مطرح نمایید. اما اگر با عوض کردن دستگاه تلفن، مشکل شماره ننداختن تلفن پاناسونیک کماکان پا برجا بود؛ ممکن است کالر آیدی در گوشی شما غیر فعال شده باشد. این اتفاق در تلفنهای بیسیم پاناسونیک رخ میدهد و برای رفع این مشکل، باید کالر آیدی را به روش زیر فعال نماییم:
درباره این سایت